ساعت دیجیتال رومیزی | ساعت رومیزی | ساعت رولکس | ساعت رولکس زنانه | ساعت مچی مردانه

عرضه مستقیم چمن زن با قیمت ارزان تر از بازار

نوشته شده توسط : مدیر  |  تاريخ ارسال : تیر ۳ام, ۱۴۰۲
موضوع : وبلاگ علمی خبری میهن تولز

عرضه مستقیم چمن زن با قیمت ارزان تر از بازار

زیبایی فضای سبز هر جایی وابسته به چند کار است. مثلاً در تمامی فضاهای سبز حتماً چمن کاری انجام می شود. برای همین یک بذر خوب و همچنین آبیاری در زمان مناسب از کارهایی است که حتماً باید انجام شود.

عرضه مستقیم چمن زن با قیمت ارزان تر از بازار

اما علاوه بر این کارها حتماً دقت کرده اید که چمن هم مانند تمامی گیاهان در بهار و تابستان رشد سریع و بیشتری دارد. در پائیز و زمستان چندان رشد نمی کند و انگار که همزمان با درختان به خواب می رود.

برای همین کارها و رسیدگی بیشتری در تابستان و بهار دارد.

برای شادابی چمن در این ۶ ماه اول باید از دستگاه چمن زنی استفاده شود. برای همین شاید متقاضی این دستگاه در مرکز فروش چمن زن بنزینی در تهران و سایر شهر ها بیشتر هم بشود.

البته همه فضاهای سبز بزرگ نیستند که چمن زن بنزینی بخواهند، متقاضیان این دستگاه برای چمن زن برقی  و دستی هم در مساحت های کم و متوسط زیاد هست.

همچنین نیاز به تعمیر هم در همین زمان بیشتر می شود. در برخی از از شهر ها حتی قطعات ساده این دستگاه یافت نمی شود. در نتیجه تهران و اصفهان مراکز بزرگی برای تعمیر و تأمین این ابزار هستند.

قیمت انواع چمن زن در بازار

قیمت انواع چمن زن در بازار

لازم است بدانید که تنها چمن زن بنزینی در فروشگاه ها عرضه نمیشود. انواع چمن زن برقی و دستی هم وجود دارد که همان طور که در بالا اشاره شد، برای مصارف خانگی طراحی شده اند.

قیمت انواع چمن زن برقی کوچک هم با ماشین های بنزینی فرق دارد.

در بازار ممکن است برند های متنوعی را مشاهده کنید. البته بازار اینترنتی این تنوع را بیشتر هم می کند. برند هایی که در شهرتان عرضه نمی شود، ولی با کیفیت و خوش قیمت هستند.

قیمت چمن زن بنزینی در بازار از ۱۱ میلیون تومان ( ۱۴۰۲) آغاز می شود. برای انواع برقی هم از ۴ میلیون تومان قیمت ها هست.

خرید عمده و تعداد و نقد برای همکاران حاشیه سود شان را ایجاد می کند.

البته بهتر است برای این که بتوانید قیمت های رقابتی تر پیدا کنید علاوه بر شهرتان سری به سایت های معتبر هم بزنید. این مراکز بدون واسطه عرضه می کنند و در نتیجه نرخ هایشان مناسب تر خواهد بود.

چمن زن

اما برای مصارف خانگی در سال های قبل برندی مثل بهکو تایوان یا محک یا حتی آلکو قیمت های مناسبی برای مدل های دستی داشتند. اکنون برندی نه چندان مطرح مثل تالون که چینی است قیمت ۴ میلیون تومانی دارد.

نرخی که نزدیک به انواع برقی است.

برای همین بد نیست قبل از تصمیم برای خرید مدل های بنزینی یا انواع برقی و دستی با مشاوران ما در www.baghbaniha.ir با شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۲۲ مشورت کنید. تا مدل های مقرون به صرفه در قیمت و با کیفیت خوب را به شما معرفی کنند.

 

 







   تمامي حقوق براي سايت میهن تولز محفوظ است و هرگون کپي برداري از طراحي سايت پيگرد قانوني دارد.